You are currently viewing بهترین قالیشویی های تهران
بهترین قالیشویی های تهران

بهترین قالیشویی های تهران

با طمینان می توان گفت قالیشویی جردن یکی از بهترین قالیشویی های تهران و ارائه دهنده کلیه خدمات قالی شویی، خدمات ترمیم و احیای انواع فرش و خدمات تخصصی مبل شویی در سراسر تهران می باشد.

شستشو ی فرش ها و قالی ها را امروزه مراکز قالیشویی با بهترین کیفیت برای ما انجام می دهد. با توجه به سابقه و گستردگی خدمات قالیشویی جردن یکی از بهترین قالیشویی های تهران محسوب می شود. امروزه قالی شویی ها نسبت به قبل، نوع و کیفیت خدمات متفاوت و بهتری را ارائه می دهند. 

شستشوی فرش توسط متخصصین

خدماتی مانند رفوگری فرش، رنگ برداری فرش، ترمیم پارگی و سوختگی فرش و … را به همراه خشکشویی موکت، پرده، مبلمان، خوشخواب و… را برای مشتریان خود انجام میدهند. شستشوی فرش در قالی شویی توسط متخصصین با تجربه انجام می‌شود.

در قالی شویی از مواد شوینده مناسب، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک شستشوی فرش و روش‌های نوین خشک کردن آنان استفاده می شود. فرآیند مناسب شستشو ی فرش در قالی شویی باعث می شود فرش شما آسیب نبیند. شستشوی فرش در قالی شویی نیز از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است .

مجوز فعالیت قالیشویی با بیش از شصت سال سابقه

قالی شویی مجاز جردن،با رعایت تمامی موازین به خدمات میپردازد.

  • شستشو با رعایت اصول مذهبی.
  • ارائه فاکتور شفاف و قیمت ثابت و مصوب اتحادیه .
  • ارائه خدمات رفوگری، بازسازی و مرمت فرش های پوسیده، سائیده، بید خورده.
  • دارکشی، پرداخت و پرزگیری، چرم دوزی،  شیرازه دوزی.
  • توانایی انجام خدمات جانبی جهت احیای فرش های کهنه و اصلاح فرش های پاره و آسیب دیده.
  • حمل و نقل به صورت لول با روکش پلاستیکی به وسیله ی کامیون های مسقف و ایمن.
  • تحویل فرش ها بدون چروک.

چرا قالی شویی جردن را انتخاب کنیم؟

مجموعه قالی شویی جردن (شعبه دیگری ندارد) از سال 1331 تا کنون مشغول به فعالیت می باشد. در طول 66 سال گذشته، همواره تلاش متولیان این مجموعه بر این بوده است که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنند. استفاده از کادر مجرب و متعهد،

  • رعایت قیمت های منصفانه،
  • استفاده از دستگاه های به روز و کار آمد در شستشوی فرش،
  • حفظ اصول بهداشتی و اسلامی در پاکیزگی فرش

از جمله اقداماتی است که این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان خود انجام می دهد.

خشکشویی و ترمیم فرش

در بهترین قالی شویی ها خدماتی از قبیل خشکشویی و ترمیم فرش نیز با بهترین کیفیت انجام می شود. خدمت سفارش آنلاین قالیشویی، در بهترین قالی شویی ها وجود دارد. قالی شویی ها، با توجه به حجم درخواستها، باید بتوانند تقاضاهای مشتریان را برای شستن فرش ها یا سایر خدمات مدیریت کنند.

قالی شویی باید به زمانبندی تحویل فرش ها،نیز دقت کنند. اکثر قالیشویی ها در تهران، دارای سایت هستند و خدمات آنلاین را ارائه می دهند.

 اعتبار قالی شویی ها بسیار مهم هستند و باید مجاز باشند. نحوه محاسبه نرخ قالی شویی ها  بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه صنف قالی شویی تهران می باشد. هزینه


کامنت بگذارید

اینجا به کامنت ها پاسخ داده می شود!

نگران جواب سوالات خود نباشید، کافی ست سوالات خود را با ما در جریان بگذارید تا پاسخ خود را دریافت کنید، معمولا کمتر از 12 ساعت پاسخ کامنت ها درج می شود. هر سوالی دارید را از ما بپرسید.


5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها