You are currently viewing کلاهبرداری در قالیشویی

کلاهبرداری در قالیشویی

موارد زیادی شامل کلاهبرداری در قالیشویی می شود که به جهت آگاهی بیشتر شما به این نکات اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید. امید است کلاهبرداری در قالیشویی در این صنعت روز به روز کاهش یابند. اولین نکته ای که هنگام اقدام به شستشو فرش باید به آن دقت کرد. مطابقت نرخ مصوب قالیشویی با کارخانه می باشد.

کلاهبرداری در قالیشویی

توجه داشته باشید که برخی از کارخانه ها حتی کارخانه های مجاز به خصوص در شمال شهر نرخ های بالایی در قالب شستشوی ویژه فرش ابلاغ می نمایند این کار غیر قانونی می باشد. سعی کنید شستشوی فرش و همچنین مبل شویی را در دهه اول تا دوم بهمن ماه انجام دهید زیرا در اسفند ماه درخواست ها به اوج خواهند رسید و برخی کارخانه ها با اضاقه کردن بندهایی نظیر “هرگونه خسارت احتمالی به عهده مشتری می باشد” به قرار داد، بی مسئولیتی خود را به دلیل زیاد بودن مشتری به دوش خود مشتری می اندازد.

یچگاه گول نرخ پایین جهت شستشو فرش یا موکت را نخورید.

در روزهای پایانی سال برخی افراد سودجو و منفعت طلب اقدام به اجاره دفاتر با  اسناد غیر قانونی می کنند و پس از گرفتن فرش از مشتری ها محل را ترک می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از هر گونه مواد شوینده غیر مجازو همچنین مدت زمان تحویل فرش بیشتر از 5 روز غیر قانونی می باشد.

مطالب پیشنهادی: بهترین روش شستشوی فرش

هشدار

مراقب فرش های خود؛ این کالای ارزشمند باشید! برای تسریع در  شستشوی فرش ماشینی امروزه از ماشین آلات مکانیزه مدرن استفاده می شود. که به فرش ها آسیبی وارد نشود البته افراد متخصصی در استفاده از این امکانات هستند که تشخیص می دهند فرش شما ایرادی نداشته باشد و اگر اینگونه باشد به نحوه دیگری فرش را شستشو میدهند.

خواندن این مطلب در روزنامه همشهری نیز خالی از لطف نیست.


کامنت بگذارید

اینجا به کامنت ها پاسخ داده می شود!

نگران جواب سوالات خود نباشید، کافی ست سوالات خود را با ما در جریان بگذارید تا پاسخ خود را دریافت کنید، معمولا کمتر از 12 ساعت پاسخ کامنت ها درج می شود. هر سوالی دارید را از ما بپرسید.


5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها