You are currently viewing لکه برداری از روی فرش
لکه برداری از روی فرش

لکه برداری از روی فرش

برای لکه برداری از روی فرش ابتدا قسمت هایی از لکه را که قابل برداشتن هستند بردارید. سپس با محلولی از آب ولرم، سرکه سفید و شامپو فرش و پارچه ای تمیز، لکه را از روی فرش پاک کنید.

مسئله مهم این است که در هنگام لکه برداری  ابتدا باید قبل از پاک کردن لکه محلول را ابتدا روی قسمتی کوچک امتحان کنید. مطمئن شوید که به فرش آسیبی نمی رسد.  توصیه کارشناسان این است که برای تمیز کردن لکه های خیس از حوله کاغذی و روزنامه جهت خشک کردن لکه استفاده کنید.

همچنین برای لکه برداری هرگز روی فرش  را به سبب آسیب با فشار زیاد  مالش ندهید. این کار به فرش آسیب زده و رنگ لکه را پخش کرده و لکه بزرگتر می شود. بهترین کار این است که با ضربه های آرام با دستمال برای جذب رطوبت لکه تلاش کنید.

نکات لکه برداری از روی فرش

با مواد شوینده شیمیایی هیچگاه فرش را شستشو ندهید. برای پاک کردن لکه قهوه و شکلات از محلول آمونیاک و آب میتوان استفاده کرد. اگر لکه پاک نشد مراحل را دوباره انجام دهید تا کاملا لکه پاک شود.

فراموش نکنید این امور را قالیشویی جردن با سال ها تجربه با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهد. اگر اطلاعات کافی در زمینه لکه بری ندارید ، ریسک نکنید و با کارشناسان  قالیشویی جردن تماس بگیرید.

خشک کردن فرش

اگر فرش خیس شد سعی کنید زودتر خشک شود تا آسیب نبیند. فرش  را بهتر است مقابل آفتاب قرار دهید تا خوب خشک شود. میتوان فرش را در معرض جریان هوا مانند پنکه نیز قرار داد تا خشک شود.


کامنت بگذارید

اینجا به کامنت ها پاسخ داده می شود!

نگران جواب سوالات خود نباشید، کافی ست سوالات خود را با ما در جریان بگذارید تا پاسخ خود را دریافت کنید، معمولا کمتر از 12 ساعت پاسخ کامنت ها درج می شود. هر سوالی دارید را از ما بپرسید.


5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها