You are currently viewing پاک کردن لکه آبمیوه از روی فرش
پاک کردن لکه آبمیوه از روی فرش

پاک کردن لکه آبمیوه از روی فرش

هنگامی که فرزندان خانواده کوچک هستند معمولا لکه هایی از قبیل لکه آبمیوه بر روی فرش یک مشکل شایع است. ولی با این حال همیشه سپردن فرش به قالیشویی ضروری نیست و میتوانید پاک کردن لکه آبمیوه از روی فرش را خودتان انجام دهیید. لکه آبمیوه چسبناک است و اگر زود پاک نشود الیاف فرش بهم می چسبند. پس ضروری است که هر چه زودتر لکه را پاک کنیم.

قالیشویی جردن متخصص و مجری کلیه خدمات قالیشویی در تهران بزرگ با کادری مجرب ،متعهد مشغول خدمت رسانی می باشد.

پاک کردن لکه آبمیوه از روی فرش

برای پاک کردن لکه آبمیوه  بهتر است زودتر اقدام کنید. هر چه از زمان ایجاد لکه بگذرد باید وقت بیشتری برای تمیز کردن آن صرف کنید. در بخش زیرین فرش یک بلندی ایجاد کنید تا جریان هوای مناسب ایجاد شده و مانع از بو گرفتن فرش به ویژه در فصل‌های سرد سال شود.

مواد لازم جهت پاک کردن لکه آبمیوه از روی فرش:

دو محلول مناسب که به فرش آسیب نمی رساند: یک قاشق چای خوری سرکه سفید و یک  قاشق  مواد شوینده طبیعی و یک فنجان آب  یک قاشق جوش شیرین را در یک لیوان آب سرد حل کرده

چگونگی پاک کردن لکه

پارچه تمیز و سفید را برداشته  روی لکه قرار دهید و بر روی لکه فشار دهید. سپس پارچه ی دیگری برداشته و آن را به محلول اغشته کرده و ان را روی لکه قرار دهید. تا لکه سطح فرش پاک شود. سپس محلول درست شده را بر روی لکه اسپری کرده روی لکه فشار دهید تا به عمق فرش رفته و لکه های عمیق بهتر از روی فرش پاک شود.

چند نکته مهم:
  • از اب سرد جهت پاک کردن لکه استفاده نماید
  • برای پاک کردن لکه گوجه فرنگی  از اب اکسیژنه استقاده می شود.
  • بخار شوی امکان دارد به الیاف فرش آسیب برساند، بهتر است از آن استفاده نشود.

کامنت بگذارید

اینجا به کامنت ها پاسخ داده می شود!

نگران جواب سوالات خود نباشید، کافی ست سوالات خود را با ما در جریان بگذارید تا پاسخ خود را دریافت کنید، معمولا کمتر از 12 ساعت پاسخ کامنت ها درج می شود. هر سوالی دارید را از ما بپرسید.


5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها