You are currently viewing خدمات شرکت های قالیشویی 
خدمات شرکت های قالیشویی 

خدمات شرکت های قالیشویی 

فصل تابستان که به روزهای پایانی خود نزدیک می شود،معمولا بسیاری از خانم های خانه دار ایرانی تصمیم می گیرند تا فرش های خود را بشویند. برای این منظور از خدمات شرکت های قالیشویی بهره می برند.

به این دلیل که این شرکت های قالی شویی معتبر در ابتدا گرد و خاک موجود در میان پرزهای فرش را زدوده و سپس فرآیند شست و شو را به انجام می رسانند.

روش غبارگیری مکانیکی

روش غبارگیری مکانیکی در کارخانجات قالی شویی و همچنین بسته به کیفیت آن ها، انجام می شود؛ لازم است بدانید انجام این کار در خانه، ممکن و مقدور نیست. این موضوع را فراموش نکنید که فرش ها و قالی هایی که دارای گرد و غبار هستند، پیش از شست و شو و قالی شویی بایستی حتما غبارگیری شوند؛

زیرا به هنگام شست شو، گرد و غبار باقی مانده در ته گره (منظور از گره یعنی محل تماس گره فرش با تار و پود)، به خوبی تمیز نشده و این اتفاق، سبب پوسیدگی فرش می شود. به طور واضح تر می توان گفت، تبدیل به گل شده و در مغز و جان فرش باقی می ماند.

خدمات شرکت های قالیشویی 
خدمات شرکت های قالیشویی 

قالیشویی های صنعتی

اکنون نیز دوباره زمان استفاده از آن خدمات، همراه با نگرانی هایش فرارسیده است.

  • کدام قالی شویی برای شستشوی فرشها قابل اعتماد است؟
  • به کدام قالی شویی می توان اعتماد کرد که فرش ها را بخصوص اگر دستباف و گران قیمت هم باشند، خراب نکند؟
  • چقدر باید هزینه کنیم؟

این گزارش در فصل پررونق قالیشویان تلاش می کند کمکتان کند. در واقع امر قالی شویی شامل لکه گیری، شستشو، غبار روبی را شامل می شود. در اینجا می خواهیم به چندین نکته در مورد قالی شویی اشاره کنیم تا بتوانیم قبل از اقدام به شستشوی فرش اطلاعات مناسب و کافی را در اختیار شما قرار دهیم

لیست قیمت قالیشویی

هر ساله اتحادیه قالیشویی تهران نرخ مصوب انواع خدمات قالیشویی را در قالب جدولی در وبسایت خود منتشر می کند. برای مشاهده لیست قیمت قالیشویی امسال دکمه زیر را لمس کنید.

قالی شویی خوب چه خدماتی را ارائه می دهد؟

انتخاب یک قالی شویی مطمئن و معتبر با قیمت مناسب از جمله دغدغه های بسیاری از افراد می باشد. مخصوصا در روزهای عید نوروز که به دلیل حجم بالای درخواست ها، متاسفانه برخی از کارخانه ها کم کاری می کنند. استفاده از تجربه افراد و پرس و جو از افراد مورد اعتماد یکی از مطمئن ترین کارهایی است که می توان در اجرای این امر انجام داد.

  • فاکتور واضح و شفاف
  • تطابق قیمت اعلامی هنگام تماس با قیمت فاکتور
  • خشک کردن در فضای بسته 
  • کاور کردن و بسته بندی
  • دارای خطوط کامل و پیشرفته مکانیزه
  • استفاده از شامپوهای فرش باکیفیت
  • خدماتی مانند لکه گیری ، ترمیم فرش و رفوگری قالی

این را بخاطر داشته باشید که یک شرکت معتبر و با کیفیت همیشه دارای یک تعرفه ثابت می باشد و هیچگاه از جمله هایی مبهم در مورد تعرفه و قیمت قالیشویی و همچنین مشخص شدن نرخ بعد از مشاهده فرش مشتری استفاده نمی کنند.


کامنت بگذارید

اینجا به کامنت ها پاسخ داده می شود!

نگران جواب سوالات خود نباشید، کافی ست سوالات خود را با ما در جریان بگذارید تا پاسخ خود را دریافت کنید، معمولا کمتر از 12 ساعت پاسخ کامنت ها درج می شود. هر سوالی دارید را از ما بپرسید.


5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها