You are currently viewing ضرورت نظافت فرش
ضرورت نظافت فرش

ضرورت نظافت فرش

فرش در خانه ایرانیان از اصلی ترین لوازم زندگی محسوب می شود و ضرورت نظافت فرش و پاکیزه نگه داشتن آن بر کسی پوشیده نیست. از آنجا که فرش می تواند گرد و خاک و آلودگی را به خود جذب کند، توصیه های قالیشویی جردن در مورد ضرورت نظافت فرش میتواند در این مسیر به شما کمک فراوانی کند.

نظافت فرش بسیار مسئله پر اهمیتی می باشد. نباید فقط زمانی که لکه ها و آلودگی ها ی فرش به چشم آمد آن را نظافت کنیم. بهتر است حداقل هفته ای یکبار،فرش را تمیز و نظافت کنیم . در واقع تمیز نگه داشتن فرش و نظافت آن به صورت دوره ای در طول عمر فرش بسیار موثر می باشد.

این عمل باعث حفظ شکل ظاهری و فرم فرش و افزایش عمر مفید فرش می شود. آلودگی می تواند در فضاهای موجود بین تار و پود های فرش رخنه کرده و آن را آلوده کند.

مجموعه قالیشویی جردن (ماژیک شهر سابق) از سال 1331 تا کنون مشغول به فعالیت می باشد. در طول 66 سال گذشته، همواره تلاش متولیان این مجموعه بر این بوده است که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنند.

استفاده از کادر مجرب و متعهد، رعایت قیمت های منصفانه از اصول کاری قالیشویی جردن می باشد.

جردن

اهمیت نظافت فرش

اگر فرش خانه تمیز نباشد ،خانه نیز زیبا به نظر نخواهد رسید. استفاده از جارو برقی همیشه به تمیز ماندن فرش کمک می کند . اگر روی فرش لکه ای دیدید، آن لکه را پاک کنید.

مشاهده مجوز قالیشویی جردن

خوشبختانه اتحادیه قالیشویی تهران خدمات گسترده ای (از جمله مشاهده قالیشویی های مجاز و لیست قالیشویی های غیرمجاز) را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد. با لمس دکمه زیر می توانید جواز قالیشویی حردن را مشاهده کنید.

چه زمان از قالیشویی جردن کمک بگیریم؟

باید توجه داشته باشیم که همیشه پاک کردن لکه ها و کثیفی های فرش کار آسانی نخواهد بود. در این مواقع که میزان آلودگی زیاد است باید از یک قالیشویی مجاز و معتبر همچون قالیشویی جردن کمک بگیرید. اگر شما و یا یکی از اعضای خانواده  شما مبتلا به آلرژی هستید یا فرزند کوچک دارید باید بیشتر به نظافت فرش بپردازید. در میان  الیاف و تار و پود های فرش مکان مناسبی برای رشد باکتری ها و عوامل آلرژی زا است.

 اصول بهداشتی و اسلامی در قالیشویی جردن کاملا رعایت می شود. این موارد از جمله اقداماتی است که این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان خود انجام می دهد. این عوامل آلرژی زا سلامت شما را تهدید می کند.

قالیشویی جردن

نظافت همیشگی  فرش می تواند در حفظ سلامت شما و افراد خانواده موثر باشد. سعی کنید با کمک روش های خانگی فرش را تمیز کنید و اگر ازبین نرفت حتما از قالیشویی کمک بگیرید.


کامنت بگذارید

اینجا به کامنت ها پاسخ داده می شود!

نگران جواب سوالات خود نباشید، کافی ست سوالات خود را با ما در جریان بگذارید تا پاسخ خود را دریافت کنید، معمولا کمتر از 12 ساعت پاسخ کامنت ها درج می شود. هر سوالی دارید را از ما بپرسید.


5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها