You are currently viewing پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی فرش
پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی فرش

پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی فرش

ریزش مو در حیوانات نیز یک فرآیند طبیعی است که طی آن موهای زائد و مرده می‌ریزند و جای خود را به موهای تازه روییده شده می‌دهند. یکی از مشکلات نگهداری از حیوانات خانگی ریزش مو می باشد.اماریزش موی آنها مانع از نگهداری این موجودات دوست‌داشتنی نمی شود. در ادامه با توصیه های قالیشویی جردن برای پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی فرش همراه باشید…

جمع آوری موی حیوانات از روی فرش

اگر موی حیوانات خانگی شما زمانی که در لباس، فرش، اثاثیه و مبلمان پیدا ‌شود می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد. روش‌هایی وجود دارند که برای جمع کردن موی حیوان خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی فرش
پاک کردن موی حیوانات خانگی از روی فرش

نوار چسب غلتکی

 استفاده از نوار چسب غلتکی یا مو جمع کن رولی، برای جمع‌آوری موی حیوانات خانگی مفید است.

دستکش

 دستکش لاتکسی بپوشید. درحالی‌که این دستکش را به دست دارید بر روی زمین دست بکشید. موی حیوانات  به دست شما می چسبد.  با کمک دستکش خیس نیز بهتر می توانید موی حیوانات خانگی خود را از روی فرش ،مبلمان و سطح بدن آنها جمع کنید.

جاروی پلاستیکی

از جاروهای پلاستیکی استفاده کنید. جاروی پلاستیکی به‌طور کارآمد می‌تواند موهای چسبیده به سطح را تمیز کند. این جارو با ایجاد الکتریسیته‌ی ساکن می‌تواند موها را به سمت خود بکشد.

کفی پلاستیکی

از کفی‌های پلاستیکی برای کفش ها استفاده کنید.  کفش‌ها را بپوشید و پای خود را بر روی زمین و یا فرش بکشید و تمام موها را تمیز کنید.

نرم کننده پارچه

 نرم‌کننده‌ی پارچه می‌تواند باعث جمع شدن موی حیوانات گردد. شما همچنین می‌توانید سطح را با نرم‌کننده و آب مرطوب کنید تا بتوانید مو را جمع کنید. در آخر بهتر است لباس‌های خود را در محلی قرار دهید که حیوانات خانگی به آنجا نمی‌روند. همیشه جارو کشیدن مرتب بر روی فرش‌ها و اثاثیه که  حیوانات با آن‌ها ارتباط داشته‌اند خیلی کمک کننده می تواند باشد.


کامنت بگذارید

اینجا به کامنت ها پاسخ داده می شود!

نگران جواب سوالات خود نباشید، کافی ست سوالات خود را با ما در جریان بگذارید تا پاسخ خود را دریافت کنید، معمولا کمتر از 12 ساعت پاسخ کامنت ها درج می شود. هر سوالی دارید را از ما بپرسید.


5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها